newater-kariera-desktop

Warto pracować w NEWATER!

Zajmujemy się generalnym wykonawstwem w inwestycjach mających na celu ochronę wód. Działamy na rynku od 2019 roku, realizując projekty dla samorządów terytorialnych w całej Polsce. Specjalizujemy się w modernizacji oczyszczalni ścieków, budowie nowych oczyszczalni ścieków oraz przepompowni ścieków dla sektora publicznego i prywatnego.  Naszą misją jest działanie na rzecz środowiska naturalnego.

 

Filarem firmy są pracownicy z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowej realizacji obiektów gospodarki wodno-ściekowej. Zatrudniamy inżynierów na stanowiska inżynierów budowy, kierowników budowy, kierowników kontraktów. Wśród naszych pracowników są także specjaliści w zakresie utrzymania i serwisu. Cenimy sobie wiedzę i kompetencje zespołu ekspertów branżowych: projektantów,  technologów, kierowników robót branżowych. Pracę inżynierów wspiera dział umów, który tworzą specjaliści w zakresie prawa i obsługi procesów inwestycyjnych. Dział finansowy tworzą księgowość i kontroling. Całość uzupełniają specjaliści IT, komunikacja i marketing, dział zakupów.

Nasza siedziba mieści się w sercu zabytkowego Wrzeszcza. Biuro jest częścią kompleksu biurowo-mieszkalnego „Garnizon”. To historyczny kwartał po dawnym koszarowym kompleksie pomiędzy ulicami M. Hemara, K. Szymanowskiego, B. Leśmiana i al. Grunwaldzką. Obecnie jest wizytówką tej dzielnicy Gdańska, pełną uroczych zakątków, lokali gastronomicznych, punktów usługowych i z pietyzmem zaprojektowanych budynków biurowych.

img

Przyjazne warunki pracy

  • Systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy.
  • Można pracować zdalnie, na miejscu lub w sposób łączony.
  • W zależności od stanowiska można pracować w ramach B2B, umowy cywilno-prawnej lub umowy o pracę.
  • W spotkaniach koordynacyjnych naszych projektów udział biorą wszystkie zaangażowane osoby, także młodzi inżynierowie, którzy dzięki temu mogą zdobyć doświadczenie, konieczne do uzyskania uprawnień zawodowych.
img

Benefity

  • Premie świąteczne.
  • Pakiet prywatnych świadczeń medycznych w firmie COMPENSA, także dla członków rodzin i partnerów/partnerek.
  • Karta MULTISPORT z 60% dofinansowaniem.
  • W naszym biurze jest kawa i herbata dla każdego.
  • Raz do roku wyjazd na spotkanie integracyjne, połączone ze szkoleniami i prelekcjami.
Jak do nas dołączyć?

1

Aplikacja

Wszystkie stanowiska. na które obecnie prowadzimy rekrutacje, znajdują się na naszej stronie w zakładce KARIERA. Baza ogłoszeń działa w oparciu o mechanizm: www.erecruiter.pl. Jeśli aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na interesujące Cię stanowisko, prześlij nam swoje CV, zostanie ono umieszczone w bazie aplikacyjnej. Adres e-mail: praca@newater.pl

2

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

3

Spotkanie

Jesteśmy firmą, zatrudniającą i współpracującą z około 50 osobami. Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć, co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Traktujemy spotkanie jako rozmowę, a nie tylko zadawanie pytań kandydatowi. 

4

Decyzja dotycząca zatrudnienia

Jest to ostatni etap. Po spotkaniu kontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji. Po zaakceptowaniu Twojej kandydatury i uzgodnieniu spraw formalnych rozpoczniesz okres próbny, który zazwyczaj trwa 3 miesiące. Po tym czasie obie strony mają możliwość podjęcia decyzji o dalszej współpracy. 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami!

Zostaw swój numer telefonu, skontaktujemy się!